Optoma predstavila interaktivne zaslone serije 5 s EDLA certifikatom


Optoma je predstavila svoje napredne interaktivne zaslone s novim alatima i dodanom funkcionalnošću za predavače i stručnjake za stvaranje i povezivanje na svoj način za poboljšanje učenja, predavanjima u dvoranama, sobama za sastanke i druga profesionalna okruženja.

Nudeći suradnju u stvarnom vremenu s lokacija širom svijeta i s certifikatom Enterprise Device Licensing Agreement (EDLA), korisnici mogu iskusiti potpuni Google Workspace s pristupom biblioteci aplikacija Google Play uključujući Google Drive, Google Dokumente, YouTube i još mnogo toga.



Obrazovno tržište doživjelo je pomak natrag na osobno učenje s potrebom za inovativnim rješenjima koja omogućuju studentima i nastavnicima nesmetan zajednički rad, bez obzira na lokaciju. S dva subwoofera, osam ugrađenih mikrofona, WiFi 6e i podrškom za Android 13 za poboljšani multitasking i kompatibilnost, Optomini interaktivni zasloni dizajnirani su za podršku edukatorima u učionicama, istovremeno nudeći svestranost za virtualno učenje. Optomini interaktivni zasloni nude izbornu senzorsku kutiju koja mjeri temperaturu zraka, razinu vlažnosti i štetne čestice poput plijesni i gljivica u prostoriji. Kutija također uključuje PIR senzore za otkrivanje pokreta i NFC čitač za sigurnu prijavu korištenjem određene propusnice.

Prilagodba je ispred i u središtu s novim interaktivnim zaslonima koji sadrže nekoliko intuitivnih alata koji korisnicima omogućuju da modificiraju zaslon i prilagode ga svojim specifičnim potrebama. Olovka za brzo pokretanje ima dvostruki vrh, dvostruku boju koja učiteljima omogućuje prebacivanje između bilježenja i isticanja u gotovo bilo kojoj boji – osiguravajući lagani tok lekcija. Jednostavno uzmite olovku iz držača i aplikacija Whiteboard ili način rada za bilješke pokrenut će se automatski.

Rješenje s dodanom vrijednošću, Optoma Management Suite Cloud (OMSC)™ dostupno je na IFPD-ovima serije 5, nudeći IT administratorima i tehničarima udaljenu platformu u stvarnom vremenu za praćenje, upravljanje i dijagnosticiranje više zaslona istovremeno koji su ili na istoj mreži ili spojeni preko poslužitelja u oblaku. OMS omogućuje tehničarima provjeru statusa i izradu konfiguracija za optimizaciju performansi i emitiranje hitnih poruka, upozorenja ili najava na zaslonima diljem svijeta.