Optoma, broj 1 4K UHD brand u svijetu u tehnologiji projekcije i broj 1 DLP® brand u Americi, predstavio je svoj najnoviji model projektora UHZ50, dinamični pravi 4K laserski projektor za kućno kino dizajniran za vrhunski doživljaja kućnog kina u svakoj prostoriji. Uz visoku svjetlinu, živopisne boje i beskrajne mogućnosti povezivanja ovaj model predstavlja jedan od najboljih projektora na tržištu za kućno kino 4K rezolucije.
Dodajući svojoj liniji revolucionarnih i nagrađivanih projektora 4K rezolucije, uključujući CinemaX P2 ultra kratkog dometa, Optoma UHZ50 ima 3.000 lumena i omjer kontrasta od 2.500.000:1 za projekciju oštre slike s iznimnom jasnoćom za filmove, emisije, igre i sport. Uz uključeni način poboljšanog igranja, igrači mogu uživati u brzoj akciji s vremenom odziva od 16,7 ms u 4K pri 60 Hz i 4 ms u 1080P pri 240 Hz. Koristeći tehnologiju DLP® tvrtke Texas Instruments i lasersku tehnologiju Optoma DuraCore, UHZ50 isporučuje oštre, visokokvalitetne slike i produžuje životni vijek projektora, nudi mogućnost rada 24/7 i do 30.000 sati korištenja bez održavanja.
Optoma UHZ50 laserski projektor također ima HDR10 i HDR podešavanja svjetline sa 100% Rec. kompatibilnost živopisne boje za kinematografska iskustva kod kuće. Uz aplikaciju Optoma Creative Cast, korisnici mogu nastaviti doživljaj kućne zabave bežičnim dijeljenjem videozapisa i slika na većem zaslonu i dijeljenjem s do četiri uređaja putem ultrabrze Wi-Fi veze od 5 GHz.
Uz mogućnosti savijanja, korekciju u četiri kuta, zum od 1,3X, trapezoidnost i vertikalni pomak objektiva, Optoma UHZ50 pruža fleksibilnu instalaciju bez problema i može ispuniti gotovo svaki zaslon ili zid. Optoma UHZ50 također ima tri HDMI 2.0 ulaza, s jednim portom koji podržava eARC (Enhanced Audio Return Channel) audio izlaz za oštru, jasnu audio integraciju, kao i dva USB priključka za medijske stikove i ključeve za jednostavno povezivanje s dodatnim izvorima sadržaja i domom hardver za zabavu.
"Uvođenjem Optoma UHZ50, donosimo pravu 4K lasersku tehnologiju kući još većem broju potrošača smanjenjem ukupnih troškova bez ugrožavanja kvalitete njihovih osobnih doživljaja kućne zabave", rekao je Billy Harrison, voditelj proizvoda u Optomi. "Budući da potrošači traže više opcija za kućnu zabavu i sadržaj koji odgovaraju njihovim jedinstvenim potrebama bilo da su igrači, streaming filmova ili gledanje osobnih fotografija, ostajemo usredotočeni na pružanje svestranih i inovativnih rješenja koja podižu iskustvo kućnog kina na novu razinu."