Dobri webinari mogu biti pomalo poput neovisnih filmova - nakon njih se osjećate predivno, motivirano i nadahnuto. Loši webinari više su poput loših filmova - nakon dva sata počinjete se pitati kako je netko mogao biti plaćen da napravi nešto tako dosadno i neinspirativno. Ako ste se ikad zapitali kako napraviti webinar kojem će ljudi zapravo htjeti prisustvovati, i trebate li ga uopće organizirati - čitajte dalje.
Vjerovali ili ne, ovo je pitanje koje si većina predavača uopće ne postavi prije nego zaroni glavom u stvaranje online eventa, pozivnica i svih ostalih popratnih stvari.
Prije nego započnete s izradom prezentacija, zapitajte se ima li ono što nudite istinsku vrijednost. Ako sumnjate, razmislite biste li Vi sami gledati svoj
webinar. Možda mislite da će svi biti spremni i voljni odustati od svega i uživati u vašem neodoljivom jednosatnom webinaru o upravljanju opskrbnim lancem (ili što god već radili), ali imajte na umu da je većina ljudi previše zauzeta da zaustavi ono što radi i gleda (ili gubi vrijeme?) webinar koji ih ne zanima.
Međutim, ako se pravilno izvedu, webinari mogu biti od velike koristi za Vašu publiku i izvrstan alat za stvaranje potencijalnih klijenata, posebno za B2B tvrtke. Također, jako je važno spomenuti se da je obmanjivanje sudionika obećanjima senzacionalističkog sadržaja - izvrstan način da naljutite ljude i ocrnite svoju reputaciju, jer će se sudionici osjećati jednostavno - prevareno. S druge strane, ako smatrate da je vaš webinar uistinu nevjerojatan, budite sigurni da možete opravdati vlastite tvrdnje.
Ako ste i dalje uvjereni da je vrijeme za webinar - krenite hrabro u realizaciju! ... i svakako pročitajte naših
7 koraka za izradu webinara.
Želite li organizirati događaj za promociju tvrtke ili poslovanja, ali ste pomalo zastrašeni potencijalnim problemima, organizacijom i troškovima?
Kontaktirajte nas, pomoći ćemo Vam našim savjetima i iskustvom.